здравейте, колата започна да прави номера ,не иска да пали когато е много горещо. Преди седмица беше около 40гр и много трудно запали, все едно няма нафта ,след като запали повече нямаше проблеми до днес . Бях я оставил на слънце и пак същата работа мотора си върти а не пали , след 2 -3 мин въртене запали ,само че този път светна червената лампа за проблем (която е като дюза) , след 5 мин каране лампата изгасна сама .Сега пали без проблем. Може ли проблема да идва от ключа ,че напоследък колата се отключва трудно с дистанционното(понякога се отключва от 6-7 път) колата е Алфа156 1.9 jtd 105к.с
Известие
Collapse
No announcement yet.
трудно палене заради жегата
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от cuiceka Покажи съобщениеднес след диагностика се появи това cam crack synhronizacion
Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Колега, пак пишеш неподготвен. Така написана грешката означава липса на синхронизация м/у датчиците на разпределителния и коляновия вал. А каква е причината? Това трябва да се търси.Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring
Comment
-
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеКолега, пак пишеш неподготвен. Така написана грешката означава липса на синхронизация м/у датчиците на разпределителния и коляновия вал. А каква е причината? Това трябва да се търси.
camshaft - разпределителен
Извинявам се - объркал съм ги. Щом не пали му е датчикът на разпределителния вал (не че от другия няма да пали също). Иначе щеше и да му гасне. А и датчикът на коляновия вал обикновено отказва на загрялоLast edited by NightRider; d.m.y г., 21:13.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Колега и моята ги правеше същите мизерии само че е 2.4 136коня смених датчик колянов вал после разпределителен вал и пак мизерия накрая се оказа релето дето командва помпата на 2.4 е до акумулатора пише помп на пласмасовия капак.Нека я погледне човек дето разбира а чуваш ли помпата в резервоара как работи?
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеГрешка за синхронизация може да набие и при дълго въртене, без да запали.
Хубаво е да се закачи на диагностика, след като е преседяла и да се гледат параметрите при първото палене.Last edited by tonov; d.m.y г., 23:08.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
вчера смениха датчика на кол.вал с чисто нов, но за съжаление на другият ден лампата на инжекц. светна пак, но калата си вървеше добре. Отбих в страни и я изгасих след което запали на 9 път .след като запали лампата на инжекц. светеше около 20 сек и изгасна. сега ще сменим и този на разпред.вал за проба , тази грешка cam crank synhronization за датчик на разпред вал ли е? .Утре ще пробвам и с релето за помпата както каза колегата pironkov 66
---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:26 ----------
Първоначално публикувано от pironkov66 Покажи съобщениеКолега и моята ги правеше същите мизерии само че е 2.4 136коня смених датчик колянов вал после разпределителен вал и пак мизерия накрая се оказа релето дето командва помпата на 2.4 е до акумулатора пише помп на пласмасовия капак.Нека я погледне човек дето разбира а чуваш ли помпата в резервоара как работи?Last edited by cuiceka; d.m.y г., 21:29.alfa romeo 156 1.9 jtd
Comment
-
Хората ти казаха, че грешката означава липса на синхронизация м/у двата датчика, но ти слушаш разни псевдо специалисти, които одавна са разкрити. Надявам се да можеш да върнеш напразно купувания датчик.Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring
Comment
-
Само да кажа че от грешка колянов разпределителен вал не се случва това колега стига с тея диагностики.....колата неможе един път да е в синхрон а един път да не е, това не е лопата с две страни и моята я показваше тази грешка може да е от слаб ток и много въртене и само от много въртене говоря за грешката синхрон между двата вала.А на колегата да кажа с проблема ако колата не гасне а свети дюзата не е проблема в помпата,моята гаснеше по време на движение от това реле,а от помпата в резервоара пак ми светеше дюзата и колата гаснеше.Ако имаш недостиг на гориво за момент пак ще ти свети,заслушай като светне дюзата и не пали като дадеш на контакт дали бълбука в резервоара ако бълбука смуче въздух от някъде,помпата трябва да се чува чисто като звук без бълбукания.На моята някой беше сменял помпата в резервоара и спукал едното маркуче и ми скъса нервите докато намеря проблема,успех дано е нещо дребно.
Comment
Comment